Customer Service – Benelux

Desotec

Customer Service - Benelux

– Rumbeke –

Op zoek naar een uitdagende, afwisselende job in customer service in een duurzame en internationale onderneming? En wil je met je talenknobbel, commerciële mindset en klantgerichte attitude een belangrijke bijdrage leveren aan onze groei, en daarmee aan het milieu? Dan is deze vacature als Customer Service Benelux bij Desotec iets voor jou!

Waarom zoeken we een nieuwe collega binnen Customer Service?

Bij Desotec zoeken we een collega om ons Customer Service-team Benelux te versterken in het kader van exponentiële groei en ambitieuze projecten. Je komt terecht in een enthousiast, dynamisch team van 4 Customer Service-collega’s.

 

Als Customer Service Benelux bij DESOTEC krijg je het vertrouwen om…

·        aanspreekpunt te zijn voor onze (potentiële) B2B-klanten in de Benelux, zowel mondeling als schriftelijk,

·        nieuwe aanvragen te behandelen en offertes op te maken,

·        bestellingen te creëren in ons ERP-pakket (Navision – vanaf 2024 schakelen we over naar Microsoft Dynamics),

·        klanten en prospecten op te volgen met ons CRM-systeem (Salesforce),

·        in tandem te werken met onze sales engineers via administratieve en commerciële ondersteuning.

Wie ben je, wat kan je en wat ken je als Customer Service Benelux bij DESOTEC?

·        Je beschikt over een bachelordiploma,

·        Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Frans en communiceert vlot in het Engels. Extra talenkennis (Spaans, Italiaans, Duits, Scandinavische taal, …) zien we als een pluspunt.

·        Je hebt ervaring met ERP- en CRM-systemen.  

·        Je bent commercieel, administratief en organisatorisch sterk.

·        Je hebt een gezonde interesse voor het technische en duurzame.

 

Wat krijg je als Customer Service Benelux bij DESOTEC?

·        Een competitief, motiverend en volledig salarispakket of concreter: maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering… .

·        Je werkt in een 38-urenweek met glijdende uren (opstart tussen 7u45 en 8u45). Op vrijdag kan je het weekend zelfs wat vroeger inzetten!

·        3 extra betaalde bedrijfsdagen bovenop je wettelijke verlofdagen. Je kan je verlof volledig vrij inplannen in overleg met je collega’s (geen collectieve sluiting dus!).  

·        2 thuiswerkdagen per week na een inloopperiode – ook volledig vrij in te plannen in overleg met je team.

·        Persoonlijke en professionele groei via opleidingen en workshops op maat.

Onze missie bij DESOTEC? De planeet beschermen.   

Van lucht, grond en gas tot water en andere vloeistoffen: bij DESOTEC zuiveren we met duurzame, mobiele filteroplossingen op basis van actieve kool. Die verhuren we aan productiebedrijven over heel Europa. Is de kool in de filters verzadigd? Dan halen we die terug op voor reactivatie. Zo ontzorgen we onze klanten in hun zuiveringsbehoeften administratief, moreel, logistiek en ecologisch, zodat zij zich 100% kunnen focussen op wat echt telt: duurzaam produceren.  

That is how we fight for (y)our brighter future!

Customer Service – Benelux
Tagged on:
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial